dimecres, 1 de desembre del 2021

Carta de una brigada

 Compañeros, Compañeras, 

Hace una año de las elecciones sindicales y el comité de empresa sigue sin nadie que Quiera asumir la presidencia. 

Parece ser que los que se proclamaron vencedores en el turno de oficios,(CGT) solo querían eso, pues a pesar de hacer campaña y llamarnos vendidos y traidores, el rollo de dar un pasito “pa lante” y dar la cara, no les va mucho.

Y por si fuera poco han publicado un artículo, donde denuncian 20 años de acoso, maltrato y abusos de poder a diferentes compañeras ( Des de aquí les ofrecemos todo nuestro apoyo  y pedimos a la Dirección que tome cartas en el asunto) pero no lo han comunicado aun al comité

UGT pidió una Comisión Permanente para que se nos informara del caso, a la que asistieron todas las secciones sindicales, excepto la CGT ( qué curioso) y también ha pedido una convocatoria de la Comisión de Igualdad, para que nos informen de lo mismo ( somos insistentes) pero aun no hemos obtenido respuesta

Vaya que parece ser que CGT, son más bien de tirar la piedra y esconder la mano y de Disparar primero y preguntar después..

Todo este relato a modo de introducción, ha venido porque hemos recibido una carta anònima, de una brigada, que nos dejó  en un sobre, y nos la hizo llegar al más puro estilo detectivesco, o sea por debajo de la puerta de la sección sindical

En el sobre se nos pedía por favor si podíamos hacerla llegar a toda la plantilla, porque querían invitar a la reflexión.

Y esta sección, como no podía ser de otra manera, ha accedido a su publicación.

Así pues sin más dilación os invitamos a que la leais y reflexioneis tal como piden las y los compañeros de la carta.






 SALUD!!!!

 



 

 

 

SEGUIM FORTS I FORTES!!!!!





dimarts, 16 de novembre del 2021

DE OPO'S I PROMOCIONS INTERNES

Companys i companyes, 

 aquí estem de nou! 

Aquesta vegada és per fer-vos un petit resum del calendari de promocions internes i OPO's que es duran a terme al nostre estimat Institut.

 Avui 16/11/21 han començat les esperades Promocions Internes de 32 places Expertesa del verd i Serveis Auxiliars.

 La secció Sindical de la UGT es presentava com a observadora sindical suplent d'aquest procés, però finalment UGT ha estat l'encarregada, com a representant sindical, de vetllar pel procès de les proves, (la persona delegada com a titular, de la INTERSINDICAL-CSC li ha estat impossible assistir per trobar-se de baixa per intervenció quirúrgica).

El matí ha transcorregut sense incidències notables, recordem que avui es realitzaven les proves: Prova de Coneixements generals i primera part de l'exercici de competències (Test psicotècnic de Competències).

Els i les aspirants han tingut diverses opinions sobre les dificultats de les proves. Però en general han sortit contentes. 

Des d'UGT us donem molts ànims i us desitgem molta sort a tots i totes.

El proper dijous 18/11/21 es continua amb la promoció interna de 12 places en el subgrup de Pràctic/a del verd i Serveis Auxiliars per al lloc de treball Responsable Territorial, i també es duran a terme les proves de: Prova de Coneixements generals i primera part de l'exercici de competències que correspon en realitzar El test psicotècnic de Competències. 

També desitgem molta sort als i les aspirants. 

I pel que fa a les OPO'S: el proper dia 11/12/21 s'iniciarà la primera prova de la convocatòria OPO de 76 places del subgrup d'Auxiliar del verd o serveis auxiliars 1r i 2n any (69 en torn general i 7 del torn d'integració) 

El dia 3 de Desembre es publicarà la convocatòria a la seu electrònica: 

https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/convocatoria/auxiliar-de-jardineria -- 

 Convocatòria OPO de 16 places d'Operari del verd o serveis Auxiliars (10 places torn d'integració i 6 al torn general) 

Període d'inscripció del 12 de novembre a l'1 de desembre de 2021 us adjuntem l'enllaç a la seu electrònica, allà trobareu les bases en format de lectura fàcil, les sol·licituds a omplir: 

https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/convocatoria/auxiliar-de-jardineria -- 

 Aquí l'enllaç al material d'estudi: 

https://ajuntament.barcelona.cat/ecologiaurbana/ca/qui-som/empreses-i-organismes-autonoms/institut-municipal-de-parcs-i-jardins/materials-estudi/operari-verd


 Per últim informar-vos que s'està fent recerca de personal pels següents destins: 

2 vacants destí forestal tres turons (finalitza avui 16/11/21) 

Encarregats/des de tones de nit (fins 30/11/21) 

Personal de Tasques de Poda (fins 1/12/21) 

Com podeu veure novembre està resultant ser un mes "mogudet" i pel que es veu desembre no pararà la cosa.

Esperem que tot aquest moviment de promocions i OPO, serveixi per convèncer a totes aquelles persones que menyspreen el conveni actual, que els ACORDS i el CONVENI, SÍ SERVEIXEN.

I per a que aquelles altres persones, que darrera d’un fraudulent discurs de canvi, continuen amagant-se darrera d’un fals victimisme, que utilitzen com a eïna per crear confusió i generar el malestar entre la plantilla, vegin que les propostes en les que participa i recolza l’UGT, tenen com a objectiu, seguir avançant.

Des de la Secció Sindical d'UGT celebrem aquest darrer impuls de final d'any, pel que fa a moviment de personal, sabem que la pandèmia ha canviat els ritmes i terminis de la nostra vida i també la de l'Institut.

I agraïm l'esforç de tot el personal administratiu i tècnic, de tots els àmbits i departaments implicats, que ha participat i ha fet possible aquesta re-activació de tots els processos esmentats.

Moltes gràcies a tots i a totes!!

👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽


 Seguim forts i fortes!!!!

dijous, 28 d’octubre del 2021

RESPOSTA AL COMUNICAT INTERN EMÈS PEL GERENT

Bones companys i companyes! 

us exposem aquí la carta que la secció sindical d'UGT ha enviat com a resposta, al comunicat intern que va emetre el Gerent de Parcs i Jardins, el Sr. Francesc Jimenez Gusi, el passat dia 5 d'octubre de 2021.

En comptes d'anar analitzant punt per punt, hem volgut donar una resposta més general, tot plantejant la nostra preocupació envers el futur de la plantilla.

Us deixem aquí una còpia de la carta, per a que la pugueu llegir i fer les vostres pròpies valoracions.

Salut i lluita!!!!

 



 

 

 


 


Tornem a la càrrega

 
TORNEM A LA CÀRREGA!!          


 
Bentornats i bentornades companys i companyes! 
 Han estat temps difícils amb la gran pandèmia que tot ho ha capgirat i per si fos poc al Comitè seguim sense presidència. 
Aquest fet serveix com excusa per aturar les negociacions i les possibles propostes per a fer progressos en matèria de conveni. 
Però sembla ser que es comença a veure la llum al final del túnel. 
Només podem dir que estem contents i contentes de tornar i que ho volem fer amb energies renovades, per seguir informant a la plantilla del que s'està coent a Parcs I Jardins. 
Ho farem amb aquell esperit que ens caracteritza, donant el nostre punt de vista que de vegades serà  crític o sabrà donar reconeixement, sempre i quan correspongui. 
Però sense oblidar ni perdre de vista el nostre principal objectiu: el benestar de la plantilla.
 
Així doncs ens alegra tornar a estar amb tots i totes vosaltres i us deixem amb la propera entrada que és la carta que ha donat com a resposta, la nostra humil secció sindical, al comunicat emès pel Gerent de Parcs i Jardins el passat 5 d'octubre de 2021.
Doncs, no deixeu de fer una ullada al pròxim post
i una altra vegada i de nou us diem:
 
 BENTORNATS I BENTORNADES!!!!!!!  
 


dilluns, 23 de març del 2020

COMUNICAT COMITÉ D'EMPRESA PARCS I JARDINS

COMUNICAT COMITÈ D'EMPRESA PARCS I JARDINS

Ajuntament de Barcelona
Comitèd’Empresa Parcs i Jardins de Barcelona, I.M
ViaFavència 41- 47 08042 Barcelona
Tel. 932 914 790 – 932 914 793

Barcelona, 19 de març de 2020

Companys / es,

Des del Comitè d'Empresa volem en primer lloc donar el nostre suport més ferm a tots aquells /es que estigueu aïllats o confinats per patir Coronavirus.

Al Comitè treballem amb dos objectius: donar el millor servei a la ciutadania com a Servei Essencial que som i que el nostre personal ho faci amb les millors condicions de seguretat i salut possible. En aquest moments és més valuosa que mai la unitat d’acció del Comitè, davant d'aquesta nova i tremenda situació i mantenir la col·laboració i cooperació estreta amb la Direcció de l’Institut, que al cap i a la fi és qui exerceix la responsabilitat de gestionar la situació actual. Això no vol dir que el Comitè doni un xec en blanc a l'empresa. La nostra tasca principal és la de prestar la màxima atenció a les decisions que pren l’empresa en cada moment i aportar les nostres propostes positives o crítiques quan els moments ho requereixin.

L'Institut està informant diàriament a través de canal Telegram de les novetats que es produeixen cada dia. Us recomanem que us hi afegiu. Igualment, les seccions sindicals estan fent un esforç d’atenció i informació utilitzant els canals habituals per a la seva afiliació. Estigueu atents a qualsevol novetat que es produeixi. Us demanem que feu circular la informació pels vostres contactes, per aquelles persones que no estan afiliades i no en reben.

Ara és moment de treballar conjuntament, no de caure en temptacions de protagonisme que en res milloren la situació que estem vivint. Les decisions es prenen dia a dia en una realitat molt canviant i el més important és estar comunicat i que les persones que esteu als serveis mínims comuniqueu qualsevol incidència que pugui ajudar en les decisions següents.

El Comitè d’Empresa està des de el primer moment col·laborant i traslladant a la Direcció les demandes de la plantilla, i hi estarem fins al final. Només donar les gràcies a totes les persones que estan treballant en circumstàncies difícils i encoratjar-nos a seguir millorant cada dia.

Salut i força,

Comitè Empresa
Parcs i Jardins de Barcelona, I.M

dimarts, 27 d’agost del 2019

COMUNICAT COMITÉ D'EMPRESA PARCS I JARDINS
 
 
Ajuntament de Barcelona
Comitèd’Empresa Parcs i Jardins de Barcelona, I.M
ViaFavència 41- 47 08042 Barcelona
Tel. 932 914 790 – 932 914 793

Barcelona, 19 de març de 2020

Companys / es,

Des del Comitè d'Empresa volem en primer lloc donar el nostre suport més ferm a tots aquells /es que estigueu aïllats o confinats per patir Coronavirus.

Al Comitè treballem amb dos objectius: donar el millor servei a la ciutadania com a Servei Essencial que som i que el nostre personal ho faci amb les millors condicions de seguretat i salut possible. En aquest moments és més valuosa que mai la unitat d’acció del Comitè, davant d'aquesta nova i tremenda situació i mantenir la col·laboració i cooperació estreta amb la Direcció de l’Institut, que al cap i a la fi és qui exerceix la responsabilitat de gestionar la situació actual. Això no vol dir que el Comitè doni un xec en blanc a l'empresa. La nostra tasca principal és la de prestar la màxima atenció a les decisions que pren l’empresa en cada moment i aportar les nostres propostes positives o crítiques quan els moments ho requereixin.

L'Institut està informant diàriament a través de canal Telegram de les novetats que es produeixen cada dia. Us recomanem que us hi afegiu. Igualment, les seccions sindicals estan fent un esforç d’atenció i informació utilitzant els canals habituals per a la seva afiliació. Estigueu atents a qualsevol novetat que es produeixi. Us demanem que feu circular la informació pels vostres contactes, per aquelles persones que no estan afiliades i no en reben.

Ara és moment de treballar conjuntament, no de caure en temptacions de protagonisme que en res milloren la situació que estem vivint. Les decisions es prenen dia a dia en una realitat molt canviant i el més important és estar comunicat i que les persones que esteu als serveis mínims comuniqueu qualsevol incidència que pugui ajudar en les decisions següents.

El Comitè d’Empresa està des de el primer moment col·laborant i traslladant a la Direcció les demandes de la plantilla, i hi estarem fins al final. Només donar les gràcies a totes les persones que estan treballant en circumstàncies difícils i encoratjar-nos a seguir millorant cada dia.

Salut i força,

Comitè Empresa
Parcs i Jardins de Barcelona, I.M