dijous, 28 d’octubre del 2021

Tornem a la càrrega

 
TORNEM A LA CÀRREGA!!          


 
Bentornats i bentornades companys i companyes! 
 Han estat temps difícils amb la gran pandèmia que tot ho ha capgirat i per si fos poc al Comitè seguim sense presidència. 
Aquest fet serveix com excusa per aturar les negociacions i les possibles propostes per a fer progressos en matèria de conveni. 
Però sembla ser que es comença a veure la llum al final del túnel. 
Només podem dir que estem contents i contentes de tornar i que ho volem fer amb energies renovades, per seguir informant a la plantilla del que s'està coent a Parcs I Jardins. 
Ho farem amb aquell esperit que ens caracteritza, donant el nostre punt de vista que de vegades serà  crític o sabrà donar reconeixement, sempre i quan correspongui. 
Però sense oblidar ni perdre de vista el nostre principal objectiu: el benestar de la plantilla.
 
Així doncs ens alegra tornar a estar amb tots i totes vosaltres i us deixem amb la propera entrada que és la carta que ha donat com a resposta, la nostra humil secció sindical, al comunicat emès pel Gerent de Parcs i Jardins el passat 5 d'octubre de 2021.
Doncs, no deixeu de fer una ullada al pròxim post
i una altra vegada i de nou us diem:
 
 BENTORNATS I BENTORNADES!!!!!!!  
 


dilluns, 23 de març del 2020

COMUNICAT COMITÉ D'EMPRESA PARCS I JARDINS

COMUNICAT COMITÈ D'EMPRESA PARCS I JARDINS

Ajuntament de Barcelona
Comitèd’Empresa Parcs i Jardins de Barcelona, I.M
ViaFavència 41- 47 08042 Barcelona
Tel. 932 914 790 – 932 914 793

Barcelona, 19 de març de 2020

Companys / es,

Des del Comitè d'Empresa volem en primer lloc donar el nostre suport més ferm a tots aquells /es que estigueu aïllats o confinats per patir Coronavirus.

Al Comitè treballem amb dos objectius: donar el millor servei a la ciutadania com a Servei Essencial que som i que el nostre personal ho faci amb les millors condicions de seguretat i salut possible. En aquest moments és més valuosa que mai la unitat d’acció del Comitè, davant d'aquesta nova i tremenda situació i mantenir la col·laboració i cooperació estreta amb la Direcció de l’Institut, que al cap i a la fi és qui exerceix la responsabilitat de gestionar la situació actual. Això no vol dir que el Comitè doni un xec en blanc a l'empresa. La nostra tasca principal és la de prestar la màxima atenció a les decisions que pren l’empresa en cada moment i aportar les nostres propostes positives o crítiques quan els moments ho requereixin.

L'Institut està informant diàriament a través de canal Telegram de les novetats que es produeixen cada dia. Us recomanem que us hi afegiu. Igualment, les seccions sindicals estan fent un esforç d’atenció i informació utilitzant els canals habituals per a la seva afiliació. Estigueu atents a qualsevol novetat que es produeixi. Us demanem que feu circular la informació pels vostres contactes, per aquelles persones que no estan afiliades i no en reben.

Ara és moment de treballar conjuntament, no de caure en temptacions de protagonisme que en res milloren la situació que estem vivint. Les decisions es prenen dia a dia en una realitat molt canviant i el més important és estar comunicat i que les persones que esteu als serveis mínims comuniqueu qualsevol incidència que pugui ajudar en les decisions següents.

El Comitè d’Empresa està des de el primer moment col·laborant i traslladant a la Direcció les demandes de la plantilla, i hi estarem fins al final. Només donar les gràcies a totes les persones que estan treballant en circumstàncies difícils i encoratjar-nos a seguir millorant cada dia.

Salut i força,

Comitè Empresa
Parcs i Jardins de Barcelona, I.M

dimarts, 27 d’agost del 2019

COMUNICAT COMITÉ D'EMPRESA PARCS I JARDINS
 
 
Ajuntament de Barcelona
Comitèd’Empresa Parcs i Jardins de Barcelona, I.M
ViaFavència 41- 47 08042 Barcelona
Tel. 932 914 790 – 932 914 793

Barcelona, 19 de març de 2020

Companys / es,

Des del Comitè d'Empresa volem en primer lloc donar el nostre suport més ferm a tots aquells /es que estigueu aïllats o confinats per patir Coronavirus.

Al Comitè treballem amb dos objectius: donar el millor servei a la ciutadania com a Servei Essencial que som i que el nostre personal ho faci amb les millors condicions de seguretat i salut possible. En aquest moments és més valuosa que mai la unitat d’acció del Comitè, davant d'aquesta nova i tremenda situació i mantenir la col·laboració i cooperació estreta amb la Direcció de l’Institut, que al cap i a la fi és qui exerceix la responsabilitat de gestionar la situació actual. Això no vol dir que el Comitè doni un xec en blanc a l'empresa. La nostra tasca principal és la de prestar la màxima atenció a les decisions que pren l’empresa en cada moment i aportar les nostres propostes positives o crítiques quan els moments ho requereixin.

L'Institut està informant diàriament a través de canal Telegram de les novetats que es produeixen cada dia. Us recomanem que us hi afegiu. Igualment, les seccions sindicals estan fent un esforç d’atenció i informació utilitzant els canals habituals per a la seva afiliació. Estigueu atents a qualsevol novetat que es produeixi. Us demanem que feu circular la informació pels vostres contactes, per aquelles persones que no estan afiliades i no en reben.

Ara és moment de treballar conjuntament, no de caure en temptacions de protagonisme que en res milloren la situació que estem vivint. Les decisions es prenen dia a dia en una realitat molt canviant i el més important és estar comunicat i que les persones que esteu als serveis mínims comuniqueu qualsevol incidència que pugui ajudar en les decisions següents.

El Comitè d’Empresa està des de el primer moment col·laborant i traslladant a la Direcció les demandes de la plantilla, i hi estarem fins al final. Només donar les gràcies a totes les persones que estan treballant en circumstàncies difícils i encoratjar-nos a seguir millorant cada dia.

Salut i força,

Comitè Empresa
Parcs i Jardins de Barcelona, I.M

dilluns, 12 de març del 2018

Vaga feminista 8 Març

Dia internacional de la Dona 8 març 2018


mes fotos